Соціологічне дослідження

Соціологічне дослідження має на меті дослідити думку прихожан православних конфесій Рівненщини. Опитування проводить РОО “Українська Асоціація Маркетингу” на замовлення благодійного фонду “Любіть Україну”.

“І благодійний фонд як замовник цього дослідження, і самі виконавці дослідження усвідомлюють делікатність питання міжконфесійних відносин в Україні, — зазначає голова правління благодійного фонду “Любіть Україну” Михайло Корилкевич. — Соціологічне дослідження подібного характеру ще не проводилося в області, наскільки мені відомо. Розвиток подій в Україні показує, що світоглядні протиріччя між великими групами людей, будь-то питання мови, культури чи релігії, можуть бути використані ворогами країни для розколу суспільства. Тому діалог і доброзичливе вивчення різних точок зору є важливою передумовою суспільної злагоди. Християнська мораль є одним з основних постулатів благодійного фонду “Любіть Україну”, який я представляю. Вважаю, для того щоб дійти згоди, необхідно знати думки людей, навіть якщо вони різняться щодо певних питань”.

Методика опитування передбачає добір респондентів виключно з числа осіб, які беруть активну участь у житті релігійних громад, однак не є служителями церкви або членами їхніх сімей. Структура вибірки відповідатиме демографічній структурі прихожан християнських конфесій за статтю і віком, а також враховуватиме чисельність християнських конфесій у різних районах і населених пунктах Рівненської області.