"Управлінські двобої" Менеджера з продажів та Нахабного клієнта відбулися у ЦРП. Чим усе завершилося?

Клієнт не завжди правий, але чи потрібно йому про це говорити? :) Як менеджеру з продажу відповісти на нахабні закиди клієнта без хамства у відповідь? Майстер-клас продемонстрували учасники гри "Управлінські двобої".

Минулої середи, 13 грудня, у Центрі розвитку підприємництва відбувся турнір з управлінських двобоїв. Нагадаємо, що "Управлінський поєдинок" – це соціальна технологія, розроблена Володимиром Тарасовим, який очолює Талліннську школу менеджерів. Технологія спрямована на вдосконалення переговорної майстерності. Це одночасно і ділова гра, і тренінг. Чимало провідних компаній широко застосовує цю методику, в тому числі, і для підбору перспективних кадрів.

Управлінські двобої, 13.12.2017

"Полем бою" для управлінських поєдинків виступає конфліктна ситуація, в якій учасники грають ролі з протилежними інтересами. Цього разу змагалися Наталія Полоцька, Ігор Семенчук, Ольга Ковальчук, Юлія Малаш, Регіна Луцків, Роман Климчук, Максим Никонюк і Віта Долженко. Для кожного з них ці змагання були новинкою. Але незважаючи на це вони проявили неабиякий хист до ведення переговорів, влучну аргументацію у межах відведеної їм ролі, кмітливість і почуття гумору. Діючи інтуїтивно, гравці вдало застосували управлінські прийоми – розширення картини світу опонента, "виходити другим, приходити першим", опори на "тверде", "правий не виправдовується, хто виправдовується, той не правий" та інші.

Управлінські двобої, 13.12.2017

Управлінські двобої, 13.12.2017

За двобоями пильно стежила колегія суддів, до складу якої увійшли професійні менеджери: підприємці Галина Калашнікова, Руслана Малиновська та Руслана Райкович, представник сектору Державної регуляторної служби у Рівненській області Олена Трофімук, спеціалісти Рівненського міського центру зайнятості Юлія Апанчук і Костянтин Пухтаєвич. З двох гравців, які змагалися у поєдинку, вони вибирали кращого за єдиним критерієм: "саме цього гравця я відправив би на переговори".

Більшість поєдинків, що відбувалися за олімпійською системою "програв – вибув", тривали у напруженій боротьбі й завершувалися з невеликою перевагою одного з учасників. Зрештою, до фіналу дісталися Віта Долженко та Юлія Малаш, які розіграли фінальну "вибухову" ситуацію:

Менеджер з продажів хімічних засобів для захисту деревини розмовляє з "крутим" клієнтом. Клієнт взяв пляшечку з протипожежною рідиною і питає: "А що це за шняга? Ну ж бо, відкрий!". Менеджер відкриває пляшку. Клієнт: "Понюхай!". Менеджер понюхав рідину, показуючи, що це абсолютно безпечно. Клієнт - знову: "А тепер скуштуй!".

Гравці по черзі виступили у ролі менеджера та клієнта. В обох раундах краще підібрала аргументи і більш вміло застосувала управлінські прийоми Юлія Малаш, яка стала переможницею турніру.

Учасники турніру – як гравці, так і судді – виявили бажання взяти участь у наступних подібних змаганнях.

Унікальну технологію "Управлінських двобоїв" на Рівненщині популяризує обласний благодійний фонд "Любіть Україну" та регулярно проводить турніри у Центрі розвитку підприємництва.

 

За повідомленням Олександра Субота,

керівника аналітично-інформаційного напряму РОБФ "Любіть Україну"